Vilken dag

Oj, oj, oj vilken dag detta varit..
Jag hade gjort en lista igår på vad jag skulle ta tag i idag.
Jag har inte ens gjort hälften och ändå har jag varit i farten hela dagen.
Vid 8 tog jag ut Tyra på en promenad i skogen ovanför oss..
Efter det åkte jag till affären och handlade en massa inför Dennis födelsedag.
Sen stod det tvätt på schemat, så det var bara att masa sig till tvättstugan.
När maskinerna var klara tog jag den blöta tvätten och hängde på altanen och drog sedan till stan för att möta upp Kickan och handla lite grejer.
Skulle köpa presenter åt Sanna och Terese.. Blev bara till Terese och en sväng på systemet.
Kom hem halv tre och har sedan dess bara hunnit med en till promenad i skogen och inget mer.
Innan dagen är slut ska jag:
  • Måla dörrar
  • Städa
  • Köpa hundmat
  • Fixa något litet till Sanna
  • Slänga skräp
Det finns säkert tusen andra saker som jag ska göra också, men det hinns inte med.
Jag är redan helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0