Bästa kompisar

Jag mår toppen, Emelie!
Men självklart är det jobbigt ibland, när hon biter på allt och bara gör saker hon inte får.
Fast hon är ju liten, så det går nog bort med rätt hantering.

Idag har Anna varit förbi en sväng, alltid lika trevligt med besök.
Det tycker både jag och Tyra :)
Längtar så mycket tills Anna och Johannes kommer hem med sin samojed!
Då ska Tyra och hon leka mycket med varandra och bli bästa kompisar, förhoppningsvis ;)

Nu ska jag gå ner och rasta Tyra en sista sväng innan det är dags sova, hon sover i och för sig redan nere i soffan med Dennis, men på sitt rum är hon inte ;)
I morgon vid halv sju kommer Sigrid förbi och kollar på köket jag ritat åt dem.
Då gäller det att vara i gång!
Så god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0