...



Min älskling håller på att böka i soffan bakom mig, biter på kuddar som hon inte får bita på.
Så det gäller att vara på hugget och säga ifrån när hon är för busig!
Hon är otroligt duktig min lilla tjej. Igår fick hon bada och det gick hur bra som helst!
Det enda hon har lite problem med är att vara ute. Hon gillar inte kylan och blåsten.
Men hon gör det hon ska och det är huvudsaken!

Nu har vi bott i Fors i två dagar, men ikväll är det dags att åka hem igen.
Vi måste försöka få lite ordning hemma.
Golvet är lackat nu, men självklart blev det inte som det skulle.
Hår, ludd och annat skräp är fastlackat i golvet, vilket vi inte hade föreställt oss.
Så idag måste jag ringa honom igen och antingen få det billigare eller omgjort.
Jobbigt när det inte blir bra på en gång, det är ju ändå lite bökigt att inte kunna vara hemma och så.
Men, men.. Vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag gosa ner mig med lillan och vila lite.
Det är tidiga mornar som gäller nu för tiden!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt hon e då :)) kul att det går bra!! Kramar moni

2010-03-06 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0