Lördag

Klockan 05.55 vaknade lillan och ville ut och kissa, så det var bara att kliva upp.
Sen dess har jag varit vaken och donat hemma.
Försökt att städa och fixa efter slipningen.
Tiden går sjukt fort och snart är det dags för middag.
Det var egentligen tänkt att mina syskon, alla utom Johanna som är i thailand skulle komma och äta Tacos här.
Men Tyra upptäckte att det läckt vatten under diskbänken, så jag vet inte hur det blir nu.
Dennis är inte hemma, men förhoppningsvis på väg.
Jag orkar verkligen inte med någon vattenskada.
Jag har försökt dammsuga upp det värsta med våran super dammsugare (alltså inte den vanliga)
Men som sagt så får vi se vad som händer.

Med andra ord så blev den här dagen så långt ifrån det jag hade planerat som möjligt.
Det jag skulle gör idag var att städa, åka i backen med syskonbarnen samtidigt som Tyra skulle få vara ute och leka. Sen skulle vi äta Tacos här och dagen skulle bli jättebra.
Pratade med Dennis för en och en halv timme sen och bröt ihop.
Tyra var busig och bet på allt, der var en plaskdamm under diskbänken och fortfarande stökigt hemma.
Nu känns det lite bättre, men jag önskar att min karl kunde vara hemma när jag behöver honom.
nåväl han kommer nog snart..
Nu ska jag gå ut med Tyra igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0