Påsklov




Hon är så fin, min hund!

Idag har jag varit i Umeå och haft föreläsning. Skulle egentligen gå till 12, men fick sluta 10.
Skönt!
När jag kom hem råkade jag somna och försov mig nästan till bion.
Nu är jag helt ledig fram till tisdag i alla fall.
Tror jag ska försöka byta bort eller ge bort den dagen på bion också så Tyra slipper vara ensam mellan halv tre och fyra. Inte för att jag tror att hon skulle lida av det, men det skulle vara skönt att vara ledig!

I morse fick jag sällskap av min fina vän Anna-Clara på bussen till umeå!
Vi surrade hela vägen och hade så trevligt!
Hon åker just nu bil med mina älsklingar + svåger från umeå.
Vi ska ses till veckan något är det tänkt också.
Roligt, roligt!

På lördag blir det utgång med förfest här hemma.
Det blir nog ett gäng som kommer. Synd att inte alla är hemma över påsk!
Men till sommaren :)
Nu ska jag renskriva mina anteckningar och städa upp lite innan Dennis och Tyra kommer hem!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0