Saknar

Jobbar på bion ikväll, första gången jag jobbar sedan vi fick hem Tyra.
Jag saknar henne ju! Det är helt sjukt vad man kan fästa sig snabbt!
Dennis skickade ett mms på henne när hon låg och sov.
Önskar jag fick ligga bredvid henne och snusa på henne.
Men det har jag gjort tidigare idag, så jag får väl hålla mig till tåls i en timme till ungefär.

Hon är så gosig när hon sover, hon försöker alltid komma så nära som möjligt.
Vi har henne inte i sängen, hon får inte ens vara inne i sovrummet.
Men en plats på soffan har hon allt fått.
Vi måste ju kunna ligga och mysa med henne någonstans.
I alla fall så låg vi båda två i soffan i morse och halvsov.
Hon är så mysig när hon kommer upp och lägger sitt huvud mot halsen och gosar in sig som en riktig kram.
Hon är bedårande våran lilla plupp!

Jag förstår om ni tycker att det är tråkigt att jag bara skriver om Tyra.
Men, jag är verkligen kär i den lilla vovven!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vad söt du är Ida! Låter som du mår toppen!:)

2010-03-10 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0