Själv

Ikväll har Anna, Hanna och Peter varit här.
Det är så roligt med besök tycker jag och det är skönt att vara hemma.
För det mesta åker vi någonstans..
Älskar att vara i fors, vilket vi är väldigt ofta, men ibland är det skönt att bara sitta hemma också!
Dennis och Peter åkte till Harrys för en stund sedan, det känns lite konstigt att det är jag som är hemma.
Annars är det alltid jag som vill ut, men inte ikväll.. Hade ju i och för sig gärna följt med, men nu har vi en valp och ett ansvar så det känns ändå bra att inte gå ut.
Har ju festat och varit ute mycket det senaste året/åren.
Så det unnar jag verkligen Dennis att göra ikväll.
Hade jag inte druckit några cider ikväll hade jag villigt skjutsat ner dom också.
Peter är så söt och kom ner och frågade mig om han fick ta med sig sin bästa vän ut.
Och det är ju självklart!
Men nu fick det bli hans näst bästa vän som fick följa med honom ;)
Jag måste ju vara hemma med Tyra ;)
Skämt åsido, hoppas dom får det trevligt!

Önskar jag kunde spela in ljudet jag hör i bakgrunden nu.
En snarkandes liten tös på andra sidan väggen.
Jag kan inte säga det för många gånger, hon är underbar!

Jag har inte bestämt mig för om jag ska vara vaken tills grabbarna kommer hem igen eller om jag ska krypa ner i sängen på en gång. Ska i alla fall surfa runt lite först.
Men jag hoppas ni alla har en fin natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0