Sorry Kickan!

Har lovat min kära vän Kristin en uppdatering. Hon befinner sig ju i Afrika.
Så hon vill veta lite vad som händer.
Det sker dock inte så mycket i mitt liv just nu. Eller egentligen..
Tyra växer och växer och blir duktigare och duktigare.
Igår lärde Hanna henne "ligg", det gick hur snabbt som helst!
Coolt!

Min älskling, den icke håriga har fått jobb igen.
Så han börjar den 14 tror jag det var..
Då jobbar har sju dagar och är ledig sju dagar och så håller det på fram till sommaren skulle jag tro.
Bra med pengar, men jag  kommer känna mig ensam de veckor han är borta.
Frågan är bara hur det ska gå med allt.
Jag måste nästan försöka byta dagar på bion och sånt, så jag kan vara hemma med valpen.
Men det löser sig säkert!
Jag är så glad att han har jobb och vilken tur han har haft.

Idag har jag börjat en ny mattekurs..
Fick lite smått panik när jag är ensam tjej med långhåriga nördar som snackar formler och tal.
Plus att läraren pratar med sig själv och tappar bort sig i rondeller och blundar när han föreläser.
Skum gubbe!
Men det här ska nog gå bra!

Här kommer en bild på min söta systerdotter som sov här för två veckor sen och tyckte att Dennis hade en väldigt cool hjälm :)

Kommentarer
Postat av: Afrikanen

Tack för uppdateringen :)

Tänk va mysigt ni ska ha de veckor han är ledig! Hälsa honom grattis till jobbet :)

Nu ska jag plugga.. Har två uppgifter att skriva idag, sammanlagt 12 sidor.. suck! :(

Ha en bra dag love. Puss

2010-03-30 @ 08:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0