10 maj

Jag är lite deppig just nu.. En formsvacka..
Men det vänder nog snart, hoppas jag!

I helgen har jag jobbat, gått ut med min kära vän Anna-Clara, varit i sundsvall och ätit världens godaste söndagsmiddag.

Igår styrde vi mot fors, Dennis och Robin skulle lämna skotrarna på sommarläger i Remmarn.
Jag och Sanna passade på att plugga och göra i ordning för middag.
Vi åt  grillad Oxfilé marinerad med Vitlöksmarinad och smokey honey, hemmagjord potatissallad på delikatesspotatis, rödbetor, rädisor, ruccola, fetaost och rödlök (olja, salt och peppar), Tzatziki och vitlöksbröd.
Till efterrätt åt vi mango, hallon och blåbärs sorbet. Allt var väldigt gott!
På kvällskvisten såg vi en film som var väldigt bra. Kan inte stava vad den hette så ni får klara er utan ;)

Just nu är Dennis iväg på kontoret och skriver lönelapp.. Sen ska vi börja med toan som inte blivit fixad än.
Jag har tänkt göra klart det mesta medan han är på ulvön denna gång.
Jag hoppas att det här är sista veckan han spenderar där.. Förhoppningsvis börjar han med kök i juni!

Annars så längtar jag sjukt mycket till sommaren och om två veckor kommer Kickan hem igen!
Det ska bli så roligt! Då ska vi spendera mycket tid tillsammans och gå på långpromenader med Tyra i solen!
Johanna min syster som det senaste halvåret varit utomlands kommer också hem snart.
Vet dock inte när, men snart är det i alla fall! Och det ska också bli roligt!

Näe det får vara allt för denna gång..
Ska försöka bli bättre på att uppdatera!
Jag och Kickan ♥
Jag och älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0