17

Jag har en tendens att gå och bära min "lilla" hund ganska ofta.. Eller egentligen är det inte så ofta..
När hon ska sova bär jag henne till hennes bädd och när hon vaknar på morgonen bär jag henne ut för att inte få några olyckor inne.. Det kan gå fort när en valp är kissnödig!
I alla fall så vägde jag henne i morse.. och det är helt sjukt..
Den lilla krabaten väger 17 kg..
Hon är verkligen stadig den flickan! :)
Tentan gick sådär idag.. Som jag väntat..
Som tur är så var det bara en deltenta av två så jag samlade ihop lite poäng i af..
Nu ska jag till bibblan med Sanna..
Ha en bra dag!
Ps. i morgon kommer Dennis :D

Kommentarer
Postat av: Moni

Hur mår Tyra nu då, med magen och så??

Och hur är det med er?

Kramar Moni

2010-05-04 @ 11:02:48
URL: http://monilouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0