Dålig uppdatering

Nu har det varit lite si sådär med uppdatering..
Vi är snart klar med toaletten.
Såhär fint blir det.. Nu är det bara golvet kvar..
Det ska bli så skönt när allt är fixat!

Här har vi hallen med "garderoben" som fått sig ett skynke och spottar och den vita trappan.
Tyvärr så har jag inte lärt mig hur man vänder bilden rätt.. Har försökt ett antal gånger att vända bilden innan jag lägger upp den, men sen blir det fel i alla fall.. Typiskt!
Allting ser så mycket fräschare ut!
Har inte så många fler vettiga bilder på det vi gjort så det får räcka så länge..

Just nu håller jag på att plugga för en tenta nästa vecka..
Så jag har fullt upp med det mesta just nu, men snart är det förhoppningsvis över!
För en vecka sen kom Kickan äntligen hem.
Vi träffades i söndags och det var precis som att hon aldrig varit borta. Skönt att ha henne hemma igen! Det blir så mycket billigare om man bara vill prata eller träffas en sväng! ;)
Och Tyra visade upp sin bästa sida och charmade in sig hos henne på en gång.
Tur det.. Vill ju inte ha en nära vän som inte tycker om henne, men vem skulle inte göra det?
Hon är ju bedårande!

I helgen ska jag jobba med Sofis :) Det var längesen!
Tur för mig att det blev en helg då det kommer mycket folk så jag slipper jobba ensam!
På lördag blir det utgång efter jobbet med Sofia och Kickan..
Så snart är allt som vanligt igen!
Partypinglorna, en bild från juldagen :)
Haha, mina fina favvosar! ♥
Det får vara allt för denna gång!
Han en bra fredag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo, han kommer ju snart den lille :) Men det är ju inget hinder för att de ska träffas, och lille Ingo kommer ju säkert tycka det är kul att träffa lilla Tyra också :) Men som sagt, hör av dig om ni ska till Sundsvall nått!



Kraam Lotta

2010-05-28 @ 15:51:13
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0