Måla, måla

Nu på förmiddagen har jag målat ännu ett varv på toaletten.
Jag tror att det kommer bli bra när det är klart!
Igår målade jag två varv.. Så nu är jag uppe i tre..
Det är lite besvärligt att komma åt överallt, men som sagt så tror jag att det blir bra.

På en liten stund så kommer Annika och vi ska powerwalka runt höglandssjön.
Hon med barnvagn och jag med hund.
Det blir trevligt och bra med lite motion.
Hoppas Tyra sköter sig bara.. Det är bra träning för henne att gå där det varit mycket hundar innan och dr det kommer förbi hundar titt som tätt..

Igår var vi på en promenad, jag, Sanna, Annika, Tinja, Tyra och Leah..
Tyra var väldigt duktig, hon fick till och med gå lös vissa bitar och hon lyssnade väldigt bra på mig.
Skönt!

Näe, nu ska jag byta om för snart kommer Annika och Leah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0