Tomatplantor

Det är rätt bra att skriva blogg.. man kan ju kolla tillbaka och se vad som hände för ett år sen.
Det lät lite konstigt, som att det var någon nyhet :)
Men hur som haver så gillar jag det..
Kollade igenom lite gamla inlägg och såg att jag den 18 maj satte mina tomatplantor förra året.
Detta år satte jag dom betydligt tidigare vilket resulterat i att de idag ser ut såhär:
Fick lov att ställa colaflaskan bredvid för att visa hur stor den är.
Det börjar redan komma blommor.. Förra året hade de väl knappt kommit ur jorden vid den här tiden.
Så nu hoppas jag verkligen att jag får större tomater i år!
Längtar tills jag och Dennis bor i ett riktigt hus med stor trädgård där jag kan ha ett växthus med en mängd olika växter och grönsaker! Gurka ska jag definitivt ha + morötter, ärtskidor, jordgubbar, smultron och en massa fina blommor! Som sagt, jag längtar!

Näe nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ska nog gå bra ska du se :) Och blir han rädd är det ju bara att tagga ner litegrann :) Tarox är precis så du beskriver Tyra, framåt, väldigt på och energisk :) Han ligger runt 52-53 i manke och väger strax under 30, skulle gissa på ca 26-27kg :)

2010-05-29 @ 12:44:07
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0