Fredag

Idag är det fredag, den här veckan har gått sjukt segt.
Jag har jobbat tre dagar och jag har nog aldrig varit tröttare.
Fick t.o.m ta en powernap igår på lunchen. Galet!
Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Sover kanske för mycket ;)

Ikväll har jag och Dennis ätit hemmagjord pizza, mumsigt värre!
Just nu håller Dennis på att fixa lite i källaren.
Han ser numera ut som en gubbe med grått hår. Betongdamm fulla pojken!

I morgon bär det av till Bauhaus för inköp av golv och lite annat smått och gott.
Jag hade tänkt få hoppa i säng nu, men jag tror inte att det blir så.
Dennis tycker att jag ska måla.. Vi får se säger jag ;)

Nu är det mindre än en månad kvar till jul.
Jag längtar kan jag säga, hoppas jag hinner med allt jag ska och att allt går min väg.
Då kommer det bli hur bra som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0