Helg igen..

Så var det helg igen, sjukt!
Ikväll blir det sushi hos Sofis och bad. Vi får dock se om jag badar något.
Jag ska eventuellt (hoppas verkligen inte) jobba sista föreställningen ikväll på bion.
Var lite för snäll, ja!

I morgon blir det utgång med Sanna, Annika, Cilla, Caj, Mia och kanske Marika.
Björnen och Alexis kommer nog också.
Men stackars björn är sjuk, så han blir nog chaffis.
Hoppas att det blir en hejdundrande kväll!

Nu har vi skrivit in oss på hemverket. Så nu är lägenheten förhoppningsvis ute på hemnet och diverse andra sidor inom två veckor. Hoppas någon vill köpa våran fina lägenhet innan jul!

Idag tänkte jag försöka rusta upp våran trapp ner till källaren.
Hoppas jag hinner med det innan jag följer med Sofia och hjälper henne med sushin.
Så det är väl bäst att jag sätter igång då.
Tyra ligger fortfarande och sover. Hon sover ju så sjukt länge!
Galet.. Vi kanske måste ändra hennes sovvanor snart.
Lära henne att man ska kliva upp tidigt på morgonen och gå ut.
Sen kan hon få sova igen..
När både jag och Dennis jobbar måste man verkligen dra henne ur sängen för att hinna gå ut med henne.

Då sätter vi igång då!
Motiverad? - Inte speciellt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0