Nu är det dags

Känner att det är dags för ett inlägg igen.
Har försökt att skriva flera dagar, men det slutar med att jag suddar allt och gör något annat.

I helgen var vi på ladies night och det var helt sjukt bra.
Det ska jag lätt gå på igen om det kommer fler tillfällen!
Vi började i alla fall lördagen kl 14. Marika fixade håret på dom flesta och jag sminkade mig, Sanna, Annika och Cilla.
Vi åt trerätters och drog sedan iväg till arenan.
Efter lite tjafs hit och dit efter showen kom jag i alla fall till fors vid 01.30..
Snälla Rebecca fick ställa upp och hämta mig hos Marika.

Idag ska jag eventuellt göra en mindre rolig sak.
Vi får se hur det går med det.. Annars så ska jag mest jobba..

Ni får nöja er med det så länge, jag ska försöka samla ihop lite bilder från lördagen då det finns tid.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0