sista november

Tyra har efter en tid som monster övergått till det normala igen. (Hoppas jag)
Hon har varit helt hopplös i 2-3 veckor.
Förra veckan blev jag så arg på henne att jag började grina, haha! :)
Hon hade bitit bort en stoooor bit av armstödet på soffan och haft ut all cornflakes (som jag köpte dagen innan) på golvet. Jag måste tillägga att jag var grymt trött också ;)
Nu ligger hon och sussar i våran säng, hon smyger alltid dit på morgonen om hon får chansen.
Hon har verkligen personlighet och är underbar! (för det mesta)

Igår fyllde Marika år och jag hade sån tur att AutoCad inte fungerade på jobbet, så jag kunde åka och fika ;)
Loke är ju bland de sötaste jag sett, så glad och charmig :)
Idag ska jag ta mig till jobbet och kolla om det fungerar, men tvekar på om jag ska orka. Jag får leva fattigt i januari i stället.. Vi får se vad som händer..

Jag längtar till den 15 december! Det kommer bli en fantastisk dag om jag får bestämma, berättar mer vid ett senare tillfälle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0