Inte så pjåkig ändå

Måste börja med att säga att lördagen inte blev så dum ändå.
Vi tog oss över till grannarna, grannarna är alltså Sanna och Robins grannar.
Helsköna människor som i folkmun kallas grannarna.. Av alla..
Det spelar ingen roll om man bor granne med dom eller inte.
Där spelade vi i alla fall poker. Jag spelade ensam för första gången.
Och jag antar att det var för att alla säger hur man ska göra och att man inte kan tänket som det gick bra.
Trea kom jag och den andra nybörjaren Alexsis kom etta.

Annars har helgen varit sisådär. Egentligen inte dålig, men igår morse när jag vaknade för sent kom ändå ett utbrott.
"vilken skit helg, jag tänker inte jobba idag" + lite till.
Tog mig i alla fall till jobbet, dock en timme senare än jag tänkt.
Tur att det inte spelar någon roll, då dom blir glad bara jag kommer.
Fick bekräftat att jag får göra ex-jobbet där. Nu måste jag bara lista ut vad jag vill göra om.
Inte det lättaste, men chefen där är så snäll och tipsade om en massa sidor att kolla på och han skulle ta fram några färdiga ex-jobb för inspiration.

Idag ska jag till Umeå och vi har projektredovisning. Inte den stora, men för beställarna och en annan grupp.
Det går nog fint.. Jag behöver inte säga något då våran projektledare ska dra igenom allt.
Skönt! Hatar att pratat inför grupp, men det brukar gå bra om jag måste.. Inbillar mig att det alltid ska gå dåligt, men det är egentligen ingen fara.. Annars pluggar jag till tenta som är på måndag.
Jag känner mig faktiskt lite taggad och det ska nog gå bra!

Vi måste verkligen köpa en ny kamera snart. Tyra har ju som sagt ätit upp den.
Och jag börjar få lite panik då vi knäpper alldeles för lite kort på henne m.m..
Nu kommer hon väl inte bli så mycket större, men.. i alla fall..
min lilla sötnos när hon var liten

Ikväll skulle vi egentligen se desperate hos oss, men femman verkar ha försvunnit, måste göra en kanalsökning och hoppas på det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0