Lång dag..

Jag hoppade inte alls i säng vid 23 igår.
Dennis kom på att han inte hade någon matdosa tills idag.
Snäll flickvän som jag är ställde jag upp och fixade spaghetti och kötbullar till honom.
Och när jag ändå var vaken så fortsatte jag plugga till 00.30 ungefär.

Nu på morgonen klev jag upp när Dennis skulle upp.
kände mig pigg.. Det börjar dock ändra sig..
Men jag ska tända upp här hemma och sätta igång med sysslor i stället för att sitta vid datorn..
Då kanske jag kan hålla mig vaken hela dagen.
Sofis kommer 8.30, så det är ju snart.. Vi ska plugga dagen lång.
Det är alltid enklare att motivera sig när man har någon annan som pluggar bredvid.

I morgon klockan 9.00 kommer Vida hit, jag ska vara barnvakt medan Sanna åker på massage.
Det blir mysigt! :)
Det här är nog det mysigaste som finns!






Lilla sötnosen :)

Hon har blivit så stor nu, lilla skruttan!
Rackarns söt är hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0