Lillen 18

Jag som skulle plocka fram gamla klubban och spela innebandy i höst, men det blev inte av.
För lite anmälda lag stoppade oss.
Varför slutade jag med det från början?
Ung och nykär som jag var ville jag hellre vara med Dennis än att gå på träningar.
Dumt av mig! Nåväl, det är som det är!
Slutade i alla fall på topp :P

Idag ska jag jobba, vilket känns sådär..
Bra att få in lite extra pengar, men hade hellre krupit ner i sängen där Tyra utan minsta ljud har tagit sig en plats.
Hon tar sig friheter nu alltså.
Men hon är ju så söt, så hon kan få ligga där tills jag ska åka.

Ikväll blir det förhoppningsvis något gott fika hos mamma och pappa då lilla Simon fyller 18 idag.
Minns morgonen efter han hade fötts som om det var igår.
Jag var bara 5 år, men jag kommer ihåg att vi var så uppspelta över att det var en kille.
Tjejerna har ju övertaget i våran familj, 5 av 7 möjliga..
Alla nuvarande syskonbarn är ju också tjejer, det ska bli spännande att se hur många syskonbarn det blir och om det blir någon utökning på killfronten ;)
Om alla får två barn var.. Nu har ju Maria redan tre, men om vi räknar på att de andra får två så kommer vi ha en kusinskara på 15 st.. Inte dåligt.. Ser fram emot det!

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet..
Ha en bra dag och framför allt Simon som fyller år!
Simon och Klara från Johannas bröllop i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0