Mitt i veckan

Nu är det helt plötsligt mitt i veckan. Snart helg alltså :)
På lördag är det inflyttningsfest hos kära syster och hennes man
En bild från deras fina bröllop i somras

Just nu håller jag på att tömma min mobil på bilder, tänkte ni skulle få lite smakprov.
Det finns hur mycket som helst :)



Det här är våran allra första bild på Tyra när vi var  på väg hem från Stockholm

Ni får nöja er med en bild så länge, nu ska jag försöka väcka sjusovaren och promenera iväg till Kroksta och hämta ett brev. Ett par av mina converse har kommit :)

Kommentarer
Postat av: becca

om ni behöver skjuts på lördag är det bara att höra av er. dit/hem, spelar ingen roll =)

2010-10-20 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0