Redan torsdag

Så var det torsdag igen, helgen närmar sig med stormsteg! (som alltid)
Idag ska jag hämta upp Terese och åka till Umeå vid 11.15.
Tyra får åka med och bagageträna. Kanske låter hemskt att hon får sitta där, men det är bra träning för henne och det är ju inte direkt varmt här uppe såhär års. Hon behöver endast sitta där i en timme, så det ska nog gå bra.
Ikväll jobbar jag på bion + att vi har möte.. Hoppas många kommer, vi behöver förändring!

Igår jobbade jag, ska jobba i morgon också. Skönt att få lite timmar!
Men nästa vecka blir det nog inte så mycket jobb. Tentor väntar inom tre veckor.
Och jag ska plugga, för det här ska gå! :)

I morgon är det inflyttningsfest hos Alex och Emma med utgång som avslut. Jag och Dennis ska dock inte ut.
Vet inte ens om jag ska dricka ett ynka glas vin. Vi får se hur det blir. Vi ska i alla fall upp på lördag och dona med något. Plugga, måla eller något annat. Förresten så fixade Dennis nästan allt som är kvar att göra på toan.
Nu saknas det bara en taklistbit och ett nytt varv färg på golvet. Det har tyvärr "flagnat" lite färg inne i duschen, så då måste vi slipa om och måla nytt.. Hoppas det håller denna gång!
Det skulle vara så skönt att bli klar snart!

Tänkte jag skulle lägga upp en bild, men har typ inga roliga..
Så det får bara vara lång tråkig text i stället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0