Ulvön blev utbytt till Umeå

Aldrig får jag ha min kära pojkvän på hemmaplan.
Nu är han och jobbar i Umeå denna vecka. Han får ju bra med pengar, men det är tråkigt att han kommer hem sent och jag måste ta hand om hunden. Inte för att jag tycker att det är jobbigt att behöva tänka på Tyra hela tiden, men det är lite fix och trix för att få ihop allt med skola och jobb.
Hon är så duktig så oftast är det inget problem. Tycker bara att det är jobbigt när hon måste vara själv så mycket.
Fast hon lider ju inte av det.. Hon är lite bortskämd tror jag..
Hoppas att hon kan få en liten hundgård när vi förflyttat oss till fors och att hon trivs i den!
Men hon klarar sig ju inne de timmar hon är själv också.. Bara hon inte äter upp våran soffa :)

Det är lite skrämmande att julen börjar närma sig med stormsteg.
Tiden går sjukt fort! Snart är det väl sommar igen!
Min stora längtan just nu är att sälja lägenheten och flytta till fors.. Ta examen och få jobb..
Jobba ett år och sen få en liten bebis! Det blir grejern det ;)
Sen blir det till att bygga hus om vi inte hittar något annat lämpligt i fors..
Det ska bli spännande att se hur vi har det om 5-10 år!

Idag ska jag bege mig mot Umeå och ikväll är det premiär för desperate hos Sanna.
Äntligen börjar våra desperate kvällar igen, så trevligt!

Här är en av de sötaste bebisarna, visst har hon blivit stor?
Jag har tur som har så många underbara barn runt omkring.
Nog för att det är långt mellan gångerna jag får träffa Lovisa, Linnea och Ellen, men de är ju helt bedårande!
Likaså Klara, Vida och Leah!
Bilden ovan är från i söndags på dopmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0