Utan Tyra

Läste en blogg för en liten stund sen och blev berörd.
De hade fått lov att ta bort deras valp.
Så då kan jag inte låta bli att tänka..
Tänk om vi skulle behöva ta bort Tyra.
Det skulle vara så hemskt!
Det känns lite konstigt att man kan bli så fäst vid en hund, men det blir man!
Trots att dom gör en massa saker som dom inte får så kan man inte låta bli att älska dom.

Kärleken man får av en hund är obeskrivlig.
De blir alltid lika glad när man kommer hem.
Man behöver inte göra sig till, de tycker om en precis som man är.

Nu hade vi ju den stora lyckan att få en sån fin hund.
Alla kanske inte är likadana, men Tyra är verkligen perfekt (nästintill i alla fall)
Jag drömde ju en natt att Tyra dog och vaknade helt förstörd.
Hyperventilerade till och med.
Så jag kan ju bara tänka mig hur jag skulle känna om det hände på riktigt.

Jag kommer göra allt i min värld för att skydda min tös, inget ska få hända henne.
Tyra är min bebis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0