I haven´t been in Prag

Det här är sjukt och läskigt..
Igår fick jag sms av en tjej som sa att min facebook blivit hackad.
Jag gick in och kunde inte hitta något konstigt..
Jag frågade vad som hänt och hon sa att det låg nakenbilder på mig under mitt pragalbum.
Det kunde alltså inte vara jag eftersom att jag aldrig ens varit i Prag och jag har inget album med bilder från Prag.

Senare under dagen ringde det 3 killar.. En frågade om jag haft roligt i Prag.. Jag svarar såklart att jag aldrig varit i Prag.. Och de andra två frågar också. Eftersom att det verkar vara en sån grej så gick jag in och sökte på facebook och hittade bilderna. Det är INTE jag.. Men det är en annan tjej som heter Ida Sjölander.

Sedan dess har jag fått 8 vänförfrågningar.. Många fler besökare på bloggen.
Hoppas att dom inte fortsätter att ringa.. Då måste jag ju byta nummer.
Jag har tagit bort mina uppgifter på hitta.se också..

Det är läskigt hur en grej på internet kan få sån uppmärksamhet.
Dom är ju sjuk i huvudet dom som försöker få tag på personen.. En sak om det är administratören på facebook eller så.. Men.. En del verkar ju tro att dom ska få se mer...

LÅT MIG VARA!
DET ÄR INTE JAG SOM VARIT I PRAG!

Kommentarer
Postat av: rebecca

men gud va hemskt! helsjukt.. vem lägger upp sånna bilder ens ? galet!

2010-09-07 @ 19:52:40
Postat av: Lovisa

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se en del nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 09:05:02
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0