inga bilder idag heller

Fortfarande har det inte kommit upp några bilder, skandal!
Men det händer inget av sig själv tyvärr!
I helgen ska jag försöka..
Det är så sjukt mycket bilder från midsommar och Johannas bröllop att jag inte vet vilka jag ska ta.
men några ska ni få se inom en snar framtid.

Nu har skolan börjat igen och jag kan inte säga att det är kul.. Fult att ljuga!
Men med botniabanan så kommer det gå mycket fortare.
Jag har så dumma tider för lektioner bara, så jag vet inte när jag ska kunna åka med den.
Men förhoppningsvis så ska det gå någongång!

Just nu jobbar jag på bion.. Trist är det.. har gjort allt jag ska göra..
Så det är bara att vänta på att klockan ska gå. Kära Kristin ska dock komma och hälsa på mig snart :)

Idag ringde Marika och vi gick in till stan och tillbaka och sen klippte hon mig.
så nu har jag inga slitna toppar kvar, skönt!
Tyra fick sig en rejäl promenad också och hon skötte sig hyffsat bra på stan.
Hoppas hon inte gör något dumt nu medan jag är på jobbet.
Hon brukar för det mesta vara en duktig tjej, så jag hoppas på det.

Förra veckan blev våran lilla goding 8 månader.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen..
Det är helt sjukt vad snabbt tiden går. Vi hämtade ju nyss hem henne..

Nu längtar jag till helgen då Dennis kommer hem från Ulvön, det blir sushi med Sofia och Marika på fredag och på lördag utgång.. Mitt upp i allt hoppas jag att vi ska hinna göra lite smått och gott hemma så vi kan dra vårat pick och pack mot fors..

Nåväl, ha en bra onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0