Lördag

God morgon, god morgon!
Mina två favoriter ligger och gosar i sängen. De är underbara! <3
Tyra på midsommar

Haha, en rolig bild på Dennis :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer innan jobbet.
Jag skulle vilja åka till fors och städa lite på philla.. Men.. vi får se hur det blir.
Dennis är i alla fall hemma nu, vilket är skönt!
Igår såg vi predators efter jag avslutat. Ganska bra film, men inte riktigt min stil.
Men den dög!
Sanna och Annika försökte få mig till fors efter filmen, det verkade vara livat där.
Trött som jag var hade jag redan gått och lagt mig..

Idag ska jag få jobba med Sofia, vilken lycka ;)
Det blir nog trevligt.. Tror dock inte att hon kommer att behövas hela tiden..
Men bara hon är där nåt blir jag nöjd!

Nu ska jag försöka få upp mina ögonstenar från sängen så vi kan ta en morgon promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0