Måndag 13 september

Idag säger vi GRATTIS till världens bästa Lovisa som fyller 7 år!

Lovisa, Klara och Ulf från Johannas bröllop..

Helgen försvann i ett nafs och nu är Dennis på Ulvön igen. *suck*
Efter jobbet i lördags åkte jag upp till familjen i fors där jag och Dennis somnade klockan 23.
1.20 ringde Sanna och ville att vi skulle komma och hämta dom från Järved, som jag lovat.
Så det var bara att kliva upp och åka iväg. Dennis skjutsade hem Annika och Leah till Bergom och jag tog med mig Sanna, Vida, Björn och Alexis. Vi kom inte fram till fors förrän 3.30 och jag kunde inte sova. Klockan 5 ungefär somnade jag och klev upp 7 för att duscha och sedan åka till Sundsvall med Dennis.

Vi kom fram i Birsta vid 10 och fick skynda oss att göra det vi skulle innan jag fick lov att åka hem och hjälpa Zimon med allt folk på bion. Vi hade inte räknat med att jag skulle behöva jobba, så det blev inte riktigt som vi tänkt. Vi hann i alla fall köpa golv, fönsterbänkar, bänkskiva och lita annat smått och gott.
Allt ska in i nya "lägenheten" i fors. Det blir nog väldigt bra. Nästan alla väggar blir nog vita och golven blir mörka.
Det kommer bli så mycket finare än det är nu!
Hoppas vi kommer igång med allting snart så vi kan flytta dit inom en snar framtid!

Idag ska jag upp till Umeå på föreläsning och möte med projektlednings gruppen.
Så jag måste göra mig i ordning och ta ut Tyra på en promenad innan dess.
I veckan har jag en hel del att fixa gällande skolan. Hoppas allt löser sig som jag vill!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0