Nya skor

Igår köpte jag två par nya skor, som förhoppningsvis dimper ner hos mig inom en snar framtid!
Det här kommer bli mina favoriter som säkerligen sitter på för jämnan!

Annars då?
Det händer inte så mycket just nu.
I fredags tog jag och Kickan en spontan utgång, mycket trevligt.
Resten av helgen spenderades i fors.. Lördag var det lite kalas för Robin som fyllt 25 och söndag satte vi igång med bestyren i nya "lägenheten".
Idag ska jag till Umeå en sväng och sen fortsätter vi nog i fors med spackling och förhoppningsvis lite målning!
Annars så jobbar jag vissa dagar och åker till umeå vissa..
Får ju jobba hur mycket jag vill på strängbetong och det känns bra! Dom är nöjd och jag är nöjd!
Nu ska jag ta ut min sjusovare på promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0