Svikare

Nu har antalet besökare lugnat ner sig igen.
Alla galningar där ute har väl insett att det inte är jag som är naken på bilder.

Den här morgonen har inte varit någon annan lik.
Jag klev upp 4.45 och begav mig till tvättstugan..
Kom hem igen och for dit vid 6.. sen när jag kom tillbaka runt 7 hade Tyra smällt i sig mörkchoklad.
150 gram närmare bestämt.. Hundar tål inte kakao så jag fick lov att åka till vet där hon fick en spruta så hon kunde spy upp allt.. Hon blev jätteslö efter och jag har fått vara hemma med henne idag.
Rackarns hund som äter på allt..
Nu hoppas jag att kroppen inte hann ta upp "giftet" så hon klarar sig från men..

Idag skulle jag egentligen till Umeå, men jag kan inte lämna min bebis själv när hon mår dåligt..
I stället har jag inte gjort ett smack, så nu ska jag verkligen ta tag i "huset" och försöka städa upp så det är fint tills Dennis kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0