10 cm?

10 cm, det är inte illa.. för bara 3 veckor sen var den 3,5.. Fattar inte hur den kan växa så snabbt..
Måste vara något galet!

Jag har beslutsångest, vill kolla vad det är för något men samtidigt vill jag inte det.
Vi får se vad Dennis säger.
Jag har hela tiden tänkt att vi ska kolla om det är en tjej eller kille..
Men som sagt så vi får se, än är det några veckor kvar till ultraljud.
I början på februari borde det bli..

Igår hade jag världens otur, egentligen Sofia..
Det var hon och jag som skulle jobba..
På sista var det lite folk så jag skulle inte behöva åka in.
Då åkte jag och Dennis till Gideå och såg 3D-bio..
Efter en halvtimme får jag sms av Sofia och hon har spytt.
Vad är oddsen?
Helt sjukt otur!
Men Sanna var en ängel och ställde upp!
Tur för mig!
Dumt blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0