Dagens hittat

Alldeles nyss drog Dennis fram soffan för att kunna sockla och där under ligger ju min hårborste som jag letat så länge! Det är nog bestämt en hund som varit i farten och lekt med den, för den såg inte ut som innan jag tappat bort den.. En hårborste i födelsedagspresent tackar jag inte nej till ;)

I morse klev jag upp kvart i fem för att tvätta..
Skönt nu efter, men jag kommer garanterat få ett bakslag och bli jättetrött någon gång under dagen.
Jag som ska jobba..
Det känns som att jag ska tappa rösten snart också..
Kunde knappt prata tidigare idag, nu känns det faktiskt lite bättre..
Så vi får hoppas på det bästa!

Nu ska jag hitta kompisar till alla sockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0