Födelsedagen och helgen

Det har varit rätt fullt upp sen födelsedagen, därav uteblivna inlägg..
Födelsedagen var i alla fall perfekt!
Nära och kära som kom och firade mig.
Jag fick väldigt mycket presenter, nästan så jag får dåligt samvete..
Dennis köpte en kamera, som vi kommer att ha tillsammans såklart!
Han ska få lite pengar av mig t.o.m.

Helgen har spenderats i fors.
Vi har umgåtts med Sanna och Robin, vilket var alldeles för längesen.
Jag fick agera chaufför igår, vilket jag inte ska fortsätta göra i framtiden.
Okej att hämta en person, men inte köra runt en massa.
Det ger mig dåligt humör och trötthet!
Alltså inte bra!

Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder som är tagna med den nya kameran.
Min själsfrände och pappa till min kommande bebis

Dennis söta brorsdotter Vida, som fick agera modell större delen av helgen.

Underbara Tyra

Glad skiten


En glad Leah

Mycket skinn


Tråkigt med bilden fel väg, men så här ser min mage ut.. Rumpis sticker dock ut mer, men.. Äsch.. Det är på god väg att magen ska synas!

Ni kommer nog att få många bilder framöver.. älskar min nya kamera och jag älskar verkligen han som köpte den! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med bilder! Nya kameran verkar fungera mycket bra :)

2011-01-24 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0