Halva Januari

Nu har snart halva januari gått, vad hände med julen?
Snart börjar jag jobba på hel tid.
Gruvar mig lite för hur det kommer gå med bion, men det löser sig nog.
Jag kommer att vara så trött bara.
Men det är ju skönt att få in det lilla extra som blir!

Igår var Anna-Clara förbi :)
Vi satt och snackade en massa, gjorde varma mackor och hade det mysigt!
Synd att hon bor så långt bort!

Igår satt jag även och kollade på namn:
  • Eira
  • Lin
  • Greta
  • Caisa
  • Lova
  • Manda
  • Mira
  • Mili
  • Milly
  • Mirjam
  • Moa
  • Märta
  • Tova
  • Axel
  • Carl
  • Edvin
  • Elias
  • Leo
  • Love
  • Mille
  • Sigge
  • Sixten
  • Ted
  • Wille
  • William
Jag vet att det är tidigt, men man måste ju få spekulera lite ;)


Avslutar med en bild som jag haft förut.. Men jag gillaren!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du får väl säga till om du vill/behöver sällskap på bion ;)

2011-01-14 @ 11:15:50
Postat av: Ida

Vill du att jag ska försöka fixa jobb åt dig eller vill du bara hjälpa mig? ;)

2011-01-14 @ 11:25:47
Postat av: rebecca

jag vet inte riktigt.. har inte bestämt mig än ;)

2011-01-14 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0