Mitt nya jobb

Mitt nya jobb är chaufför..
Eftersom att jag inte kan dricka numera så har jag blivit fyllechaffis.
Skjutsade Sanna ikväll, det är alltid lika spännande att se vad som händer.
Denna gång kom vi hem till en fest, vi som trodde att det bara skulle vara Robin och Samuel där..
Det är ganska roligt att se fulla människor, när man själv slipper dras med dom ;)

Annars har jag varit i bjästa hos min kära moster.
Där bjöds det på mat och fika.. mums!
Träffade kusin Karoline, vilket var höjdpunkten ;)

Dennia har varit dålig i magen idag, så han blev hemma.
Nu ska jag nog försöka dra med mig honom och sova, det känns som att det är dags!
Förresten så har jag söndag idag, skönt att det bara är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0