Otålig

Idag/kväll är jag otålig..
Känner mig nedstämd och vill bara att magen ska växa.
Inte för att jag vill att det ska gå så fort tills bebisen kommer, utan bara så det känns att det är något därinne.
Just nu känns det tråkigt att det varken syns eller känns..

Jag har inte gjort det jag ska i veckan, så just nu känns allt bajs.
Dennis ligger och sover i soffan.
Jag har försökt väcka honom flera gånger, han bad nämligen om det innan han somnade..
Det är omöjligt att få upp honom..
Han skulle ju fixa sockeln till köket..
Jag skulle bara vilja lägga mig under täcket och äta en massa godis..
Godiset finns tyvärr inte, så jag får väl nöja mig med täcket..

Kommentarer
Postat av: Stina

Lösviktsgodis! Gu va gott det vore!

2011-01-14 @ 03:40:34
URL: http://microlifeinatlanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0