Sova

Drömde att jag kissade på en massa ställen, t ex i diskhon i tvättstugan där vi bodde i Umeå.
När jag vaknade var jag självklart tvungen att gå på toa.
Jag brukar aldrig vakna och behöva kissa på en gång, men nu är det andra tider.
Hoppas jag inte måste gå upp varje natt under hela graviditeten.
Nu är jag ju nämligen pigg.. Jag vill faktiskt sova, för om någon timme kommer jag att vara dödstrött igen!
Jag får surfa runt på tråkiga sidor och sen krypa ner bredvid Dennis igen.

Jag har även blivit jätteslemmig i hals och näsa.
Känner mig inte alls förkyld eller så, utan det kommer under natten.
Jag har för mig att jag läst någonstans att man kan bli täppt i näsan när man är gravid och att man ska tänka på att inte använda för mycket nässpray så man blir beroende.. Någon som vet?

Om dessa båda grejer beror på graviditeten ska jag ändå vara glad.
Jag mår inte dåligt och har än så länge inte ont någonstans..
Nu är Dennis också uppe..
kanske ska ge sovandet ett försök igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0