Trött tjej

Framför datorn sitter nu en trött tjej..
Har jobbat idag också, nu är anställningsavtalet påskrivet.
Fattar ni hur skönt det känns då?!
Ikväll har jag följt med Sanna till Annika på tupperware party, det är så mycket man vill ha.
Jag köpte i alla fall en till "bunke" eller vad man ska kalla det, en likadan som nedan.. Perfekt när man vill hålla maten varm!

Var sugen på att köpa barngrejer, tallrik och mugg och sådär..
Men det känns lite väl tidigt, hinner förhoppningsvis gå på ett till innan bebis kommer!



I morgon ska det inhandlas grejer inför födelsedagen och städas.
Som tur är ska jag få hjälp av min älskade lillasyster, hon ställer alltid upp hon! ♥
Nu vill jag bara hoppa i säng och sooova.. Är grymt trött!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till anställningen! Gud, vad skönt! Jag kommer nog och hälsar på under dagen på torsdag istället. Jag hör av mig innan jag kommer. Kram

2011-01-19 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0